27 listopada 2006

Kaspersky Lab uruchamia nowy portal pomocy technicznej

Kaspersky Lab, producent oprogramowania antywirusowego i służącego do ochrony danych, uruchomił nowy portal całkowicie poświęcony pomocy technicznej. Serwis zawiera informacje o ochronie wszystkich rodzajów systemów IT, od urządzeń PDA i smartfonów po serwery plików oraz systemy pocztowe. Portal zawiera także rozwiązania najczęściej występujących problemów, forum dla użytkowników oraz system pozwalający na wysyłanie zapytań bezpośrednio ekspertów z Kaspersky Lab.

Portal oferuje dostęp do obszernej, łatwej w użytkowaniu i regularnie uaktualnianej bazy danych publikacji, statystyk i artykułów technicznych obejmujących wiele tematów związanych z ochroną informacji, produktami Kaspersky Lab i zasadami ich działania oraz często występującymi błędami. Czytelnicy mogą skonfigurować powiadomienie, dzięki któremu będą informowani o pojawianiu się nowych publikacji.

Obecnie dostępna jest angielskojęzyczna wersja portalu. Uruchomienie wersji polskiej jest planowane na najbliższą przyszłość.

Portal dostępny jest pod adresem: http://kaspersky.com/support.