20 sierpnia 2004

T-Virus - sposób na kampanię reklamową

Wirusy działające na telefonach komórkowych nowej generacji coraz częsciej pojawiają w mediach. Jednak po otrzymaniu wiadomości: "Outbreak: I'm infecting you with T-Virus. My code is (liczba)" nie należy się przejmować. Jest to element kampanii reklamowej, której grupą docelową są gracze komputerowi.

Firma CE Europe uruchomiła akcję reklamującą nową grę komputerową - Resident Evil: Outbreak. Na specjalnej stronie WWW internauci mogą wysyłać wiadomości SMS, które informują odbiorcę o tym, że jego komórka została zainfekowana i w celu uzyskania dodatkowych informacji należy odwiedzić stronę WWW.

Internauci, którzy wyślą najwięcej SMS-ów, a tym samym stworzą największą "epidemię" otrzymują punkty, pozwalające na wygranie limitowanych gadżetów związanych z nową grą.

Firma CE Europe opublikowała notkę prasową wyjaśniającą, iż wiadomości informujące o zainfekowaniu telefonu są wyłącznie elementem kampanii reklamowej.