7 marca 2013

Kaspersky Lab przyczynia się do rozwoju branży mediów i rozrywki mobilnej

Kaspersky Lab został członkiem MEF, globalnego stowarzyszenia branżowego w zakresie mobilnej zawartości i handlu. Firma poinformowała o swoim członkostwie 27 lutego na Mobile World Congress 2013, podczas konferencji MEF dotyczącej zaufania klientów do aplikacji, a także bezpieczeństwa i prywatności.


Członkostwo w MEF pozwoli Kaspersky Lab ściśle współpracować z czołowymi podmiotami na rynku mobilnym i przyczynić się do rozwoju tej branży.

Kirył Zieleński, dyrektor mobilnej sekcji działu rozwoju biznesu, Kaspersky Lab, powiedział: „Cieszę się, że Kaspersky Lab przystąpił do MEF. Bezpieczeństwo i zarządzanie urządzeniami mobilnymi stanowią ostatnio kluczowe kwestie w branży mobilnej: zarówno firmy, jak i użytkownicy indywidualni muszą chronić swoje urządzenia, zabezpieczając dane prywatne i firmowe. Kaspersky Lab posiada ogromne doświadczenie na tym polu i wierzę, że mamy doskonałą okazję do podzielenia się naszą wiedzą z czołowymi graczami w branży mobilnej”.

Rimma Perelmuter, dyrektor generalny MEF, powiedział: „Naszą misją jest wspieranie naszych członków w całym globalnym ekosystemie mobilnym. Zaufanie klientów jest istotną kwestią w branży; w najnowszym badaniu MEF 35% klientów wskazało zaufanie jako barierę powstrzymującą ich przed częstszymi zakupami za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Cieszymy się, że możemy przyjąć Kaspersky Lab do grona naszej międzynarodowej społeczności i naszego zespołu”.

Kaspersky Lab oferuje rozwiązania bezpieczeństwa mobilnego, zapewniające kompletną ochronę przed szkodliwym oprogramowaniem oraz bogaty zestaw funkcji służących do ochrony danych na smartfonach i tabletach: Kaspersky Mobile Security oraz Kaspersky Tablet Security.

Informację można wykorzystać dowolnie z zastrzeżeniem podania firmy Kaspersky Lab jako źródła.