11 czerwca 2012

Kaspersky Lab uruchamia program współpracy technologicznej z Ferrari

Kaspersky Lab, twórca rozwiązań do ochrony danych, informuje o rozszerzeniu partnerstwa z Ferrari: firmy współdziałają ze sobą w celu zidentyfikowania synergii w technologii informacyjnej i podniesienia poziomu współpracy.


„Cieszymy się, że możemy rozpocząć nowy etap owocnej współpracy z Ferrari. Obie firmy podzielają te same podstawowe wartości obejmujące zaawansowaną technologię, innowację, najwyższą jakość i pasję rozwijania się” – powiedział Jewgienij Kasperski, dyrektor generalny i współzałożyciel Kaspersky Lab. „Nasza firma zwalcza cyberprzestępczość i rozwija swoje rozwiązania od 15 lat, a dzięki temu wspólnemu projektowi będziemy mogli chronić systemy i samochody Ferrari z wykorzystaniem naszej najnowszej technologii”.

„Ferrari dołącza do zespołu firmy Kaspersky Lab w ramach współpracy technologicznej w celu zweryfikowania możliwości jej oprogramowania antywirusowego” – powiedział Vittorio Boero, dyrektor działu informatyki, Ferrari. „Celem tej współpracy jest dokonanie wszechstronnej oceny do IV kwartału 2012 r. Aplikacja ta będzie obejmowała zarządzanie zarówno dla Industrial GT jak i Gestione Sportiva w związku z przyszłym potencjalnym rozwojem”.

Projekt składa się z kilku etapów: pierwszym krokiem będzie utworzenie komitetu ds. dyskusji technologicznych złożonego ze specjalistów i analityków IT z Kaspersky Lab oraz starszych menedżerów IT i inżynierów z firmy Scuderia Ferrari. Poprzez połączenie wiedzy z zakresu IT posiadanej przez Kaspersky Lab oraz dział IT Ferrari współpraca ta ma na celu usprawnienie metodologicznych i technicznych aspektów infrastruktury i usług IT obu firm. W kolejnym kroku, który obejmie okres od końca 2012 r. do 2013 r., współpraca skupi się na analizie złożonej infrastruktury IT Ferrari oraz ewolucji oferty produktów korporacyjnych firmy Kaspersky Lab w celu sformułowania planu dostosowania do indywidualnych potrzeb i implementacji.

O współpracy sponsorskiej między Kaspersky Lab i Ferrari

Współpraca między Kaspersky Lab i Ferrari została zapoczątkowana w maju 2010 roku, gdy firma Kaspersky Lab rozpoczęła sponsorowanie zespołu AF Corse oraz jego samochodów Ferrari GT w wyścigach serii Le Mans, stając się „oficjalnym dostawcą” Scuderia Ferrari. Pół roku później Kaspersky Lab przyjął tytuł “oficjalnego sponsora” zespołu, a logo Kaspersky Lab pojawiło się na bolidach Ferrari w Formule 1.

Ponadto firmy wprowadziły produkt pod wspólną marką: Kaspersky Internet Security Special Ferrari Edition. To rozwiązanie bezpieczeństwa posiada interfejs w stylistyce Ferrari oraz grę symulacyjną Ferrari Virtual Academy, łącząc najlepsze w swojej klasie technologie antywirusowe firmy Kaspersky Lab ze znanym na całym świecie wizerunkiem Scuderia Ferrari.

Logo Kaspersky Lab będzie widoczne na nosie i bokach bolidów zespołu Scuderia Ferrari podczas wszystkich wyścigów Formuły 1 w sezonie 2012 i 2013.

Informację można wykorzystać dowolnie z zastrzeżeniem podania firmy Kaspersky Lab jako źródła.