28 stycznia 2011

Logo Kaspersky Lab pojawiło się na nowym Ferrari F150

Kaspersky Lab, producent rozwiązań do ochrony danych, wziął udział w ceremonii odsłonięcia najnowszego bolidu F1 zespołu Ferrari, który podczas sezonu 2011 wyścigów Formuły 1 będzie opatrzony na nosie logo Kaspersky Lab.

"W Kaspersky Lab jesteśmy prawdziwymi fanami tego zespołu Formuły 1 oraz ducha Ferrari" - powiedział Jewgienij Kaspersky, dyrektor generalny i współzałożyciel Kaspersky Lab. "Właśnie rozpoczęła się kolejna runda naszej współpracy z zespołem Ferrari i bardzo cieszymy się z tego powodu. Z niecierpliwością czekamy na rozpoczęcie sezonu, oczyma wyobraźni widzimy na prowadzeniu samochód Ferrari z logo naszej firmy!"

Ceremonia prezentacji nowego samochodu odbyła się w najbardziej znanej fabryce Ferrari - w Maranello, we Włoszech. Impreza jest organizowana każdego roku przed rozpoczęciem sezonu i gromadzi przedstawicieli mediów z całego świata, partnerów i fanów Ferrari, którzy otrzymują ekskluzywną możliwość obejrzenia nowego samochodu, zanim 1 lutego weźmie udział w pierwszym dniu testów w Walencji.

Kaspersky Lab rozpoczął współpracę z Ferrari w 2010 roku, początkowo z zespołem AF Corse w związku z mistrzostwami Le Mans Series, następnie wkroczył do szerszego świata wyścigów Formuły 1. Od tego roku fani zespołu Ferrari F1 i serii Le Mans będą mogli rozpoznać logo Kaspersky Lab na samochodach tego zespołu w obu ekscytujących seriach.