12 listopada 2010

Kaspersky Lab wjeżdża do świata Formuły 1

Kaspersky Lab informuje o swoich planach dotyczących partnerstwa z Scuderia Ferrari w latach 2011-2012. Podczas finału sezonu 2010 mistrzostw Formuły 1 - Grand Prix Abu Zabi - firma poinformowała, że przez kolejne dwa lata będzie oficjalnym sponsorem znanego na całym świecie zespołu kierowców wyścigowych.

Podczas Grand Prix Abu Zabi nie tylko rozstrzygnie się, kto został zwycięzcą Mistrzostw Formuły 1 w 2010 roku. Wówczas firma Kaspersky Lab ogłosi również swoje plany dotyczące umowy partnerskiej z Scuderia Ferrari – jednej z czołowych drużyn w świecie wyścigów samochodowych. Kaspersky Lab wszedł do świata wyścigów samochodowych już wcześniej tego roku, podpisując umowę sponsorską z drużyną Ferrari AF Corse dotyczącą serii Le Mans. Po tak ekscytującej inicjacji w świecie wyścigów samochodowych firma zdecydowała się kontynuować swoje partnerstwo z Ferrari na najwyższym poziomie – w świecie Formuły 1. Od przyszłego roku fani zespołu Ferrari oraz F1 będą mogli zobaczyć logo Kaspersky Lab na samochodach teamu. Angażując się w Formułę 1, firma Kaspersky Lab realizuje swoją strategię zwiększenia rozpoznawalności marki na całym świecie.

„W Kaspersky Lab mamy taką zasadę, że jeżeli podejmujemy się jakiegoś przedsięwzięcia, zawsze staramy się robić to lepiej niż inni, i co ważniejsze, inaczej niż inni” – powiedział Jewgienij Kasperski, dyrektor generalny i współzałożyciel Kaspersky Lab, wyjaśniając powody nawiązania współpracy. „Jeżeli inwestujemy w rozwój marki, wybieramy tylko te firmy, które wyznają te same wartości, co my - czyli są innowatorami, liderami i liczy się dla nich jakość oraz ciągłe dążenie do sukcesu. Dlatego jesteśmy podekscytowani możliwością współpracy z Ferrari – cieszącym się największym uznaniem na świecie zespołem występującym w Formule 1”.

Dzięki dążeniu do perfekcji w swoich działaniach zarówno firma Kaspersky Lab, jak i Ferrari są znane na świecie z osiągania najlepszych wyników w swojej klasie, innowacji technologicznych oraz wysokiej niezawodności. Kolejnym podobieństwem między tymi firmami jest to, że obie wzięły swoje nazwy od założycieli. Zarówno Jewgienij Kasperski, jak i Enzo Ferrari są innowatorami, którym udało się zrealizować swoje wielkie marzenia. Zespół Kaspersky Lab prowadzi walkę ze szkodliwymi programami od ponad 13 lat, sprawiając, że życie ponad 300 milionów użytkowników na całym świecie jest bezpieczniejsze. Z kolei Ferrari jest znane na całym świecie z technicznej przewagi nad konkurencją i bezpieczeństwa swoich samochodów. Obie firmy łączy również szybkość – Ferrari tworzy jedne z najszybszych samochodów na świecie, natomiast Kaspersky Lab zapewnia jedne z najszybszych czasów reakcji na epidemie szkodliwego oprogramowania. Obie firmy są liderami w swoich dziedzinach.

Logo Kaspersky Lab znajdzie się na nosie bolidów Ferrari już w ten weekend, podczas Grand Prix Abu Zabi.

Informację można wykorzystać dowolnie, z zastrzeżeniem podania firmy Kaspersky Lab jako źródła.