Kaspersky Anti-Virus najczęściej wybieranym rozwiązaniem antywirusowym przez europejskich klientów
"Jesteśmy dumni z tego, że Europejczycy ufają naszej technologii i naszym rozwiązaniom", mówi Ralf Tegethoff, Regional Director Consumer Business, Kaspersky Lab Europe. "Chronimy miliony klientów przed atakami przeprowadzanymi każdego dnia przed cyberprzestępców. Ataki te nie są już niewinną grą, w którą dawniej bawili się młodociani hakerzy. Teraz mamy do czynienia z wysoce rozwiniętymi i zorganizowanymi grupami cyberprzestępców, którzy dysponują coraz bardziej zaawansowanymi metodami i mają tylko jeden cel: zarobić pieniądze."
Wybór Europejczyków
Wyniki badania przeprowadzonego przez GfK Retail and Technology, czołową na świecie organizację zajmującą się badaniem rynku i śledzeniem punktów sprzedaży (ang. Point-of-Sale - POS) w odniesieniu do rynku technicznych produktów konsumpcyjnych i mediów rozrywkowych, ujawniają, że Kaspersky Lab należy do grupy czołowych marek na poziomie europejskim. Takie zaangażowanie klientów świadczy nie tylko o jakości produktu, ale także o zwiększającej się świadomości Internautów w zakresie cyberprzestepczości.
Ceny i dostępność
Kaspersky Anti-Virus 2009 jest dostępny w cenie 129 zł (sugerowana cena detaliczna brutto; licencja na 1 rok).
Więcej informacji o generacji 2009 produktów firmy Kaspersky Lab dla użytkowników indywidualnych można znaleźć na stronie: http://www.kaspersky.pl/wersja2009.html.
W celu przetestowania produktów Kaspersky Lab z linii 2009 można skorzystać z bezpłatnych wersji trial. Znajdują się one na stronie: http://www.kaspersky.pl/download.html?s=trial.