Firma

Najważniejsze informacje o Kaspersky Lab: wartości, biznes, rozwiązania
i usługi

  • Kaspersky Lab jest jedną z najszybciej rozwijających się na świecie firm zajmujących się cyberbezpieczeństwem oraz największą firmą prywatną w tej branży. Firma działa w 200 państwach oraz terytoriach i posiada 37 biur w 32 krajach. W Kaspersky Lab pracuje niemal 3 300 wysoko wykwalifikowanych specjalistów.

    Kaspersky Lab jest firmą globalną z holdingiem zarejestrowanym w Wielkiej Brytanii, która koncentruje się na rynkach międzynarodowych. Globalny, niepoddany audytowi, przychód firmy wyniósł w 2015 r. 619 mln dolarów amerykańskich.

    Dzięki niezależności firma może być bardziej elastyczna, myśleć inaczej i działać szybciej. Kaspersky Lab nieustannie wprowadza innowacje, oferując ochronę, która jest skuteczna, łatwa w użyciu i dostępna. Firma szczyci się tworzeniem czołowych mechanizmów bezpieczeństwa IT, które pozwalają jej – jak również wszystkim spośród 400 milionów użytkowników chronionych przez jej technologie oraz 270 000 klientów korporacyjnych – wyprzedzać o krok potencjalne cyberzagrożenia.

    Zaawansowane technologie pozwalają firmie wyprzedzać również konkurencję. Kaspersky Lab otrzymał miano „Lidera” w zakresie ochrony punktów końcowych, przyznane przez agencje analityczne tzw. „wielkiej trójki” (Gartner, IDC oraz Forrester). Firma posiada ugruntowaną pozycję jednego z czterech czołowych producentów ochrony punktów końcowych i nieustannie pracuje nad poprawą swojej pozycji rynkowej.

    Bezpieczeństwo punktów końcowych zawsze leżało u podstaw działalności Kaspersky Lab, szczególnie w segmencie małych i średnich firm. Jednocześnie firma spodziewa się, że w ciągu następnych kilku lat jeden z jej głównych czynników wzrostu będzie znajdował się w obrębie rynku przedsiębiorstw, w szczególności w obszarze ochrony nieprzeznaczonej dla punktów końcowych. Potrzeby klientów zmieniają się wraz z ewolucją krajobrazu zagrożeń. Dlatego też Kaspersky Lab nieustannie rozszerza swoją ofertę dla przedsiębiorstw o rozwiązania i usługi bezpieczeństwa wspomagane globalną analizą dot. cyberbezpieczeństwa.

    • Unikatowe doświadczenie i wiedza

      Szybkie rozpowszechnianie się nowych technologii daje wszystkim nowe możliwości. Niestety, coraz większa zależność od technologii informatycznych powoduje, że cyberzagrożenia stają się globalnym problemem. Branża IT stała się niezwykle istotna dla świata, w związku z czym jeszcze bardziej wzrosło znaczenie wiedzy z zakresu cyberbezpieczeństwa. Kaspersky Lab rozumie globalny krajobraz cyberzagrożeń, a eksperci firmy posiadają ogromną wiedzę i doświadczenie w zakresie wykrywania i neutralizowania wszelkich form szkodliwych programów.

      Czytaj dalej >
    • Bezpieczeństwo bez granic

      Wspólne działanie stanowi najefektywniejszy sposób zwalczania cyberprzestępców. Dlatego Kaspersky Lab dzieli się swoim doświadczeniem, wiedzą oraz ustaleniami technicznymi z globalną społecznością bezpieczeństwa zgodnie z poglądem, że jeśli chodzi o zapewnianie bezpieczeństwa, nie istnieją żadne granice.
      Firma jest dumna, że może pracować z globalnymi dostawcami rozwiązań ochrony IT, organizacjami międzynarodowymi, jak również krajowymi i regionalnymi organami ścigania na całym świecie.

      Czytaj dalej >
    • Rozwiązania i usługi Kaspersky Lab

      Trzonem strategii biznesowej Kaspersky Lab jest przekształcanie czołowej analizy dotyczącej bezpieczeństwa w realną ochronę dla klientów w celu zwalczania obecnych i wyłaniających się cyberzagrożeń.
      Oferta firmy obejmuje rozwiązania, które spełniają potrzeby szerokiej rzeszy klientów. Kaspersky Lab chroni użytkowników domowych, małe i średnie firmy, a także przedsiębiorstwa przed różnymi rodzajami zagrożeń i zapewnia im wygodne narzędzia służące do kontrolowania oraz zarządzania bezpieczeństwem IT.

      Czytaj dalej >
  • Społeczna odpowiedzialność biznesu i globalne inicjatywy marki

    Główna misja Kaspersky Lab – ratowanie świata – świadczy o zaangażowaniu firmy w działania mające na celu uczynienie cyberprzestrzeni bezpieczniejszym miejscem oraz ochronę tego, co dla ludzi liczy się najbardziej. Wizja ta wiąże cele biznesowe firmy oraz podejście do społecznej odpowiedzialności biznesu.

    Sponsoring

    Firma jest dumna, że może pracować z firmami, które z podobną pasją podchodzą do swojej działalności. Dlatego też od 2010 r. Kaspersky Lab jest oficjalnym sponsorem zespołu Scuderia Ferrari startującego w wyścigach Formuły 1. Scuderia Ferrari, z kolei, wybrała Kaspersky Lab na swojego dostawcę kompletnego, przełomowego rozwiązania z zakresu bezpieczeństwa IT. Nietrudno zauważyć, że te dwie firmy mają ze sobą wiele wspólnego — obie mierzą się z silną konkurencją i dążą do osiągnięcia przywództwa technologicznego, aby uzyskać przewagę. Od 2012 r. logo Kaspersky Lab widnieje na bolidzie wyścigowym Ferrari, jak również na kombinezonach kierowców i strojach zespołu. W 2015 r. Kaspersky Lab ogłosił przedłużenie kontraktu sponsorskiego z zespołem wyścigowym Scuderia Ferrari.

    Oprócz sponsorowania zespołu Scuderia Ferrari Kaspersky Lab wspiera wiele wypraw geograficznych obejmujących najbardziej odległe miejsca na świecie. Na początku 2012 r., przy wsparciu Kaspersky Lab, brytyjska eksploratorka Felicity Aston odbyła 59-dniową wyprawę, w której pokonała odcinek o długości 1 700 kilometrów, zostając pierwszą kobietą w historii, która samotnie przemierzyła Antarktydę. W 2013 r. Kaspersky Lab wspierał również wyprawę „7 Volcanoes Expedition”. Następnie w 2015 r. firma ogłosiła wsparcie dla Towarzystwa Archeologicznego w Atenach w jego pracach obejmujących renowację malowideł naskalnych w osadzie Akrotiri na wyspie Santorini, określanej również jako greckie Pompeje.

    Inicjatywy edukacyjne

    Kaspersky Lab uważa, że zachęcanie do dialogu i uruchamianie programów edukacyjnych stanowi istotny krok w kierunku współpracy międzynarodowej w walce z cyberprzestępczością. Dlatego firma prowadzi Kaspersky Academy: serię projektów mających na celu wspieranie młodych talentów w dziedzinie bezpieczeństwa IT.